2013. augusztus 4., vasárnap

Biciklis kosár

Egy gyerekbicikli legfontosabb része a kosár. Ezt tudja minden apuka, aki a lányának bringát vásárol. A szín után a legfontosabb kellék a kosár. De mi van akkor, ha kiválasztott pillangós, virágos kerékpárhoz nincs kosár, sőt nem is lehet külön kapni, mert a készen kapható példányok nem kompatibilisek a kerékpárral. Na akkor jön kreatív anyuka a képbe, aki rövid félórás keresgélés után talál egy neki tetsző darabot az interneten. :) Íme: minta/pattern
És egy kis segítség: Nekem egy 16-os biciklire kellett készítenem, a mintán található alap elég is hozzá, hátuljának egy 21,5 x 15 cm-es darabot,
a palástnak egy 38 x 15 cm-es darabot választottam. Mindhárom elemből (alja, hátulja, palást) 2 darab kell, egy a külsőnek egy a bélésnek. És a merevítés: táska merevítésre használt vasalható bélést használtam, de nem tartotta meg (nekem) megfelelően a kosárkát, ezért kiegészítettem a két réteg között IKEA-s tányéralátéttel. További kiegészítőként kívülre és/vagy belülre kis zsebet is lehet varrni. A variációk száma végtelen.
A kosárka rögzítésénél a bicikli kiképzését kell figyelembe venni. A mi bringánk kormányán nincs keresztbe rúd, így két pánttal rögzítettük a kormányra.
További előnye a kosárnak, hogy bármilyen csajos mintájú lehet, ami szintén fontos szempont egy csajos bringánál. :)

Jó szórakozást az elkészítéséhez!

Nincsenek megjegyzések: