2010. április 8., csütörtök

Kutyák minden mennyiségben


Mostanában nincs időm kreatívkodni. Nem tudom, más hogy oldja meg, hogy a munkahelyén is az elvárásoknak megfelelően teljesítsen és otthon is mindenkinek a kedvére tegyen. Nálam valamelyik megsínyli a dolgot...
Talán már korábban is írtam, hogy Babzsák lányom kutyamániás. Jelenleg mintegy 8 db kutyával alszik (számomra is rejtély, hogy ő hogy fér el az ágyában) és persze mindenkitől különböző felhesználási célú (táska, ruha, zokni, stb.) kutyát kap ajándékba. Többek között a szüleitől.

Legutóbbi internetes barangolásom közepette akadtam a mellékelt kutya edényfogóra. A kiadvány japán nyelvű és égen-földön nem találom a szabásmintáját. Márpedig háztartásunk elengedhetetlen (szó szerint) darabja egy (vagy több) pár kutyás edényfogó.

A babás fórumon már kifejtettem, hogy bármennyire is igyekszem, saját kútfőből képtelen vagyok bármit is alkotni. Nekem szabásminta kell!!!! Viszont ebben az esetben kénytelen leszek magam megalkotni (amennyiben sikerül közre is fogom adni).

Nincsenek megjegyzések: